10 februari:
“Be good and sell it!”
“Hoe je met heldere communicatie
meer gasten aantrekt voor je
duurzame locatie“
Interesse in dit event?
Zorg dan dat je er snel bij bent, want voor dit MVO kennisevent
heb ik een aantrekkelijk aanbod voor nog 4 deelnemers!
Alle informatie over het kennisevent vind je op deze pagina en daar kun je je ook aanmelden.
Nog steeds is het voor organisaties ingewikkeld om het begrip ” duurzaam” duidelijk onder het voetlicht te brengen. En te verwoorden wat ermee bedoeld wordt. Heldere communicatie lijkt hier op zijn plaats, professionele ondersteuning is gewenst.
Dank voor je reactie Ted. Vaak gebeurt er veel achter de schermen op locaties die duurzaam ondernemen maar “vergeet” men om daar helder over te communiceren of verplaatst men zich onvoldoende in de gast of bezoeker.
Die wil ook graag weten “what’s in it for me?”. Het is dus de kunst om de verschillende groepen gasten en bezoekers te raken met het échte, oprechte en unieke verhaal van een locatie. En pas als je ’t zelf vertelt … kunnen zij het ook verder vertellen. 🙂