Met lente-kriebels op weg naar nieuwe duurzame klanten!

 

lentekriebels - duurzame locatie

Deze week krijgen we een paar prachtige lentedagen en mijn e-mailbox stroomt vol met enthousiaste nieuwsbrieven van allerlei duurzame locaties die de lente aankondigen.

Goed ingespeeld op de weersverwachtings!

Dat vind ik superleuk, want ik ben fan van deze locaties en abonneer me graag op hun nieuwsbrief zodat ik geen leuke activiteit hoef te missen. Zoals ….

  • Restaurants die hun duurzame lentemenu aankondigen …
  • De volkstuinen die het nieuwe zaaiseizoen en leuke cursussen aankondingen ….
  • Duurzame hotels midden in de natuur die mij met leuke arrangementen proberen te verleiden ….

Kun jij jouw fans ook zo goed bereiken?

Heb jij voor jouw duurzame locatie ook een mooi e-mailbestand van je (potentiële) klanten?
Zodat je ze heel snel en direct kunt bereiken met een enthousiaste e-mail als je een mooie activiteit of aanbieding in de planning hebt staan?

Want een goede website hebben is 1 ding.  Daar moet deze informatie natuurlijk ook op staan. Maar hoe krijg je de potentiële gasten en bezoekers naar je duurzame locatie of website toe?

Juist! Dan moet je ze wel kunnen bereiken en laten weten wat voor moois je allemaal te bieden hebt op je locatie.

Gebruik een handig e-mailsysteem !

Gebruik jij al een handig nieuwbriefsysteem voor de fans van jouw duurzame locatie?

Een e-mailsysteem waarmee de gasten en bezoekers van jouw duurzame locatie zich gemakkelijk kunnen inschrijven (en uitschrijven als ze willen), zodat je er zelf eigenlijk geen omkijken naar hebt.

Aan de slag! Maar hoe?

  • Twijfel je of jouw klanten wel op een nieuwsbrief zitten te wachten?
  • Of weet je niet goed voor welk nieuwsbriefsysteem je zal kiezen?
  • Wil je wel aan de slag met een nieuwsbrief, maar weet je niet goed hoe?
  • Vraag je je af hoe vaak je een nieuwsbrief zal versturen?
  • Of wat je daar dan eigenlijk in zou kunnen zetten?
  • Wil je weten hoe je het effect van een nieuwsbrief kunt meten?

Wil jij ook meer klanten voor jouw duurzame bedrijf, product of dienst?
Maar lukt het niet goed om de online marketing daarvoor goed op te zetten?
Ben je benieuwd hoe je in minder tijd dan je denkt veel meer duurzame klanten kunt bereiken met je website en social media?

Dan kom ik graag met met je in gesprek!  Daarvoor bied ik je gratis en vrijblijvend een Duurzame Communicatie Scan aan!
Klik hier om een gesprek voor een Duurzame Communicatie Scan aan te vragen.

Tijdens dat gesprek kunnen we goed in zoomen op de specifieke situatie van jouw duurzame bedrijf en zal ik kijken hoe ik je verder op weg kan helpen.

Ik kijk er naar uit om je te spreken!

Adrieke de Kraker - handtekening

Comments

comments

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.